آیت‌الله خاتمی: شهید رئیسی فرزند ایران بود | دلمان سوخت چرا دیر او را شناختیم مراسم بزرگداشت «شهدای خدمت» در حرم مطهر رضوی برگزار شد + فیلم روایت خبرنگاران خارجی از مراسم تشییع شهید جمهور در مشهد | این سیل مردم واقعی بود + فیلم مشهد در آستانه عبور از تنش آبی تابستان بی احتیاطی راننده مشهدی منجر به فوت یک پاکبان شد (۴ خرداد ۱۴۰۳) مدیریت شهری پای کار خدمت به زائران در مراسم تشییع شهید جمهور جزئیات تعطیلی بوستان‌های مشهد در روز جمعه (۴ خرداد ۱۴۰۳) حضور ۳ میلیونی مردم مشهد در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور خبرنگار لبنانی: حضور مسئولان کشوری در مراسم تشییع شهید جمهور نشان‌دهنده ایران مقتدر است سوگواری ملت در مشهد، در فراق خادم ملت + فیلم پیکر شهید آیت الله رئیسی در دارالسلام حرم امام رضا (ع) آرام گرفت + فیلم خبرنگار مصری: رئیس‌جمهور برای ملت ایران اهمیت ویژه‌ای داشت خبرنگار رادیو و تلویزیون چین: امیدوارم ایران به این ضایعه بزرگ غلبه کند خبرنگار شبکه تی‌آرتی: حضور این جمعیت در مراسم تشییع رئیس جمهور ایران در مشهد باور کردنی نیست تمهیدات ویژه مدیریت شهری مشهد برای پس از اتمام مراسم تشییع جمهور شهید شهردار مشهد: تا کنون سه میلیون نفر در آیین تشییع شهید جمهور حضور دارند (۳ خرداد ۱۴۰۳) قطارشهری مشهد به دلیل ازدحام جمعیت، در ایستگاه شریعتی توقف نخواهد داشت (۳ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده مراسم تشییع و تدفین رئیس جمهور شهید، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مشهد مقدس مسیر تشییع پیکر رئیس جمهور شهید در مشهد + زمان تدفین در حرم مطهر امام رضا(ع) مشهدی‌ها؛ بی‌قرار شهیدجمهور | سلام‌ ای غم لحظه‌های جدایی حضور ۱۳۵ تیم امدادگر هلال‌احمر در مراسم تشییع شهید جمهور در مشهد (۳ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: رویکرد شاخص شورای ششم توجه به مناطق حاشیه شهر و کم‌برخوردار است | تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌های مهم شهری

  • کد خبر: ۱۷۷۵۹۵
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۲
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: رویکرد شاخص شورای ششم توجه به مناطق حاشیه شهر و کم‌برخوردار است | تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌های مهم شهری
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: رویکرد شاخص شورای ششم توجه به مناطق حاشیه شهر و کم‌برخوردار بوده و مصداق بارز آن را در بودجه سال جاری شاهد هستیم. این موضوع در طول دوره ششم استمرار خواهد داشت که امیدوارم بهترین‌ها را برای زائران و مجاوران شهر مشهد همراه داشته باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن موحدیان امروز، ۱۴ مردادماه، در هشتادوششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: در هفته‌ای که گذشت شاهد سانحه‌ای برای سه نفر از پاکبانان بودیم که یکی از این کارگران زحمتکش جان خود را از دست دادند. این اتفاق تنها تصادفی ساده نبوده، بلکه کانون یک خانواده متلاشی شده است.

وی افزود: باید توجه داشته باشیم که همه در شهر حقوقی داریم که باید رعایت کنیم. مهم‌ترین مساله رعایت قانون است. از شهرداری درخواست دارم ضمن پشتیبانی‌هایی که از خانواده این پاکبان کردند، حمایت بیشتری از این خانواده داشته باشند که جزو خانواده بزرگ شهرداری هستند.

موحدیان ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: از همراهی خبرنگاران که با دغدغه و تعهد همراه مدیریت شهری هستند تشکر می‌کنم. ما بیش از پیش به حضور خبرنگاران در کنار خود نیازمندیم. تقاضا دارم در کنار نقد‌های منصفانه، از بازنشرکنندگان اقدامات و عملکرد‌های مثبت شهر، استان و کشور باشید، چرا که مردم ما نیاز به امید دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه بازدید مستمر شهردار از روند پروژه‌های عمرانی و رصد وضعیت آن‌ها اقدام بسیار امیدبخش و حائز اهمیتی است، عنوان کرد: این کار باید ادامه داشته باشد و دقت کنیم پروژه‌های مهم شهری هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد. انتصابات شهردار شاکله خود را پیدا کرده، بنابراین انتظار ما تسریع در پروژه‌ها است.

قرائت سوگند نامه حمیدرضا محروقی، عضو شورای شهر مشهد

«حمیدرضا محروقی» به عنوان عضو شورا، در هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس حضور یافت و با ادای سوگند در این جلسه، فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

در این مراسم «حمیدرضا محروقی» عضو علی البدل شورای اسلامی شهر مشهد به عنوان جانشین "حسین حسامی" عضو تعلیق شده این شورا، فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

مصوبات

در ادامه جلسه لایحه نامگذاری معابر فرعی به نام شهدا، علما و مفاخر به تصویب رسید. براساس این لایحه معبر فرعی محتشمی ٧ واقع در خیابان کوهسنگی به نام شهید علی‌اکبر حسین‌پور، معبر فرعی شهید نیرومندان ۱۲ واقع در مطهری شمالی ۴۶ به نام شهید محمد اکابری، معبر فرعی شهید ماهیان ۱ واقع در توحید ۱۷ به نام شهید علیرضا شابرم، معبر فرعی شهید نامجو ۹ واقع در بلوار شهید نامجو به نام شهید محمدحسین شعبانی، معبر فرعی هفتم تیر ۱۱ واقع در بلوار هفتم تیر به نام شهید سید حسن بخشعلی‌زاده، معبر۱۷ شهریور ۱۴ واقع در بلوار ۱۷ شهریور به نام حاج شیخ عباس تربتی، معبر فرعی آزادی ۳۱ واقع در بلوار آزادی به نام استاد دکتر حسین زمرشیدی و معبر فرعی سناباد ۱۵ واقع در خیابان سناباد به نام دکتر سید موسی حجازی نامگذاری شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->